Subject: Kooli suurköökide jäätmekäitlus
From: "Aire Stern" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 30 Apr 2025 16:04:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Lugesin dokumente, kuid ei ole ühest infot veel leidnud.

Uurin kas ja millised nõuded kehtivad suuköökides jäätmete
utiliseerimisele ning kogumisele. Kas saate mind suunata vastava
dokumentatsiooni suunas?

Ette tänades

Aire Stern
heakorra kategooriajuht

tel +372 5301 7729

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.